InterAtis little Princess is done for the day !

 Ja med hästarna iaf ! Har ridit alla 3 hästarna , red Miiiileee och Fornarinis på banan och sen hoppade jag burb ! Alla gick fin fint :))) Imon ska jag hoppa Miiiillleee och TACK väder gudarna för ni gjorde så det torkade upp så snabbt på min ridbana så jag slipper hoppa i ridhuset :DDD ! Har även fixat klart allt i stallet, varit och handlat på city gross med älskling och nu sitter jag här och äter frukost, jordgubbar <3 
 
Oj jag glömde visst att publicera inlägget ( sääääälllaaaaan ! ) Har redan ätit jordgubbarna :)) hihi ! Nä nu ska jag kolla igenom lite bilder från Inter Atis resorna :)) haha så sjukt kul vi har ! Aja bloggar nog mer ikväll :))
 
Puss hej
 
Så galet god drink ! Made by pa03 platinum edition Princess ;) hähähähä
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback