InterAtis möte imon !

Ja imorgon är det tele möte med InterAtis som vanligt ;) Jag tycker Pa03 platinum edition tele mötena är riktigt bra men framför allt ROLIGA att lyssna på haha ;D IDAG har jag ridit mina 3 shiningstars , varit och jobbat , fixat lite , städat osv ! Duktig Princess :DD Imorgon ska jag va med Malin på kvällen :) Kolla skilda världar ( Malin har köpt dom nya boxarna !!! ) äta gott och kolla EM Sverige - England !!! Hoppas verkligen sverige inte skämmer ut sig som i måndes...! Just nu väntar jag på att min man ska komma hit ! Han ska göra hemma lagade hamburgare :DDD Kan inte minnas sist jag åt det !? Äter inte hamburgare i vanliga fall för det är äckligt ! Men när man gör dom sj är det en annan femma :DDD Gott gott :) Nä annars har det inte hänt något kul? Men till helgen gör det ;) hähähähähähä !

Jag vet att du vill kolla !
Hiss och diss dycker upp imorgon !

Puss hej


Snart är det Börjas cup för sista gången på ponny för vår familj ! Kommer aldrig glömma året när jag och Ellas fina Jun vann både kval 2 och 3 ( LB & LA ) och vann börjes cup meeting pris :DDD + det var min ANDRA tävling på honom haha :):) ! OMG så kul jag och Ella hade hahaha ! Höll fan nästan på att missa starten i LA för vi satt och chillade i lastbilen hahahah ! Tur vi han för Jun va snabbast av alla :D Fiiiiiina sloooojdekiiiiilllleeeeen ! Hoppas Ella ska ut och tävla med han där uppe där hon bor nu bland stor hästar för hon kommer LÄTT att ta hem många rosetter på fina Jun :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback