Jag var iaf uppe tidigt !

  Japp det var jag ;) Vaknade av mig själv vid 09.14 ! Haha fattar inte varför jag inte kan sova längre :/? Men men Figgis blir glad när jag vaknar tidigt så vi kan ut och gå :DD Det har ju ösregnat typ hela förmiddagen :/ Tur inte jag skulle tävla i Åstorp idag ! Gräs + regn = InterAtis Princess ikke gilla ! Nä tacka vetja grus :) Ska snart köra hem och rida mina 3 shiningstars :) 
 
Wiiie snart är det ju falsterbo också :DD ska ner en dag och kolla på Amatör cup grejset sen ska jag shoppa :))) Skoj ;D Syrran ska till tingsryd nu i helgen och rida börjes cup för sista ggn på ponny ! Shit tänk till nästa år åker vi aldrig mer på ponny tävling :( Sorligt men sant ! Detta är sista året som Siv tävlar för sen ska hon bara gå i hagen precis som Hatti och mysa :) !
 
Nä nu ska jag väcka min sovande prins !
Puss hej
 
Finaste Siv <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback