LÅNG dag...

Tjaaa
Lång dag med knasigt väder. Inte oväntat när man bor i Sverige precis ? Hoppade Miiiile lite idag :) han känns fin :) Var ju ett tagsen man hoppa 120 men har börjat hoppa lite högre nu iom jag ska tävla 120 om 2 veckor :) usch blåser typ storm ute... men konstigt nog så är det inte kallt?  Aja städade idag med min pa03 platinum edition städmaskin och ja, jag älskar den ! Absolut bäst ever ! Imorgon ska jag med syrran till Malmö för hon ska tatuera sig (igen) denna gången på revbenen ! AJ :S:S Älskling ska också med ner :) Ska även rida som vanligt imon vilket väder det än är ! Men snälla låt sommaren komma tillbaka !

Puss hej


Det är min fina älskade pojkvän som tagit bilderna <3 Hästarna i bakgrunden är Fornarinis och Stjärna :D <3

Min fina stora miiiileeee går över :) <3

Förlåt Malin att det är så mycket häst bilder och bara skriverier om hästar :( Vet att du tycker det är dö trisst....Men får ta kul bilder på midsommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback