Lång men intensiv dag :)

 Idag är det redan torsdag ! Men det känns som det är typ onsdag eller tisdag tycker jag? Känns inte som det är midsommar imon iaf ! Men ska bli skoj att umgås med dom bästa och kränga god midsommar mat och massa sprit :P haha nä skojja ska INTE bli en repris på studenten... fy omfg säger jag bara ! Fan vad jobbigt kom på att jag måste på systemet innan kl 20.00 ! Skjutmigihuvudet.nu... ska handla resten som jag behöver imorgon att blanda med när jag och malin ska handla midsommar maten :) kommer mobil blogga imorgon om vad vi pysslar med :P Ska även fixa stallet imon men hästarna får vila :) Dom gick såååå fint idag :DDDD mina shiningstars <3 Nä nu måste jag byta om och sticka till systemet....!
En bild från förra midsommar som var sjuuuuukt roligt :DDD
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback