Onsdag mitt i veckan är det jaaaaa !

Tjaaa alla !
Bloggen strular fortfarande tyvärr... blir så lack men men finns inget att göra åt det ? Ska gymnastik hoppa bäbis hästarna lite idag och rida markarbete på miiiiillleeee :) Ska ut och klippa gräs också och fylla massa ikea kassar med det hade jag tänkt :D Yeah så mysigt ;D Stör mig fortfarande på att det inte är någon tävling i juli som jag vill åka på...! Så jag skiter faktiskt i att tävla i juli ! Blir att trimma alla djur och sätta igång dom andra 2 hehe ;) Ska iaf ner till falsterbo i juli en dag och SHOPPA :D Vet precis vad jag ska köpa och att jag kommer bli 5000 kr fattigare ! Men guuuud så fint det kommer bli :'D Det är ju btw midsommar nästa helg ;) Inte helt fel det heller :P Blir alltid galet på midsommar med bästa GT gänget HAHAHAH ;) Ska lägga upp lite bilder från InterAtis resorna också :P Har hittat massor med bilder på pa03 platinum edition gänget som ja inte lagt upp innan hihi :P Nä nu ska jag ut till mina shiningstars :D !

Puss hej

P.S Hiss och diss lista kommer snart ;)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback