Tävlat :)

Har tävlat båda mina bebis shiningstars idag :) Dom var fina båda 2 och JA ! Burberry håller fortfarande nollan :P Nu har han varit felfri på alla starter han gjort i 10,5 månader ! Helt sjukt ! Fin fina häst <3 Fornarina var också duktig idag och var felfri i 1m :D:D Så båda hästarna fick rosett <3<3<3 Är jätte nöjd :DDDD Blir tävling om 2 veckor med Burbis & miiiiile och då ska jag rida 120 på miiiiile ! Red senast 120 för 3 årsen , tom längre ! Men det går säkert bra :) Min älskade pojkvän var med på tävling idag och tog några bilder :) wiiiie imon ska min fina Siv tävla då ska jag följa med och ta bilder på henne :D !


Fornarina <333

Fornarina <333

Fin fina Fornarina <3 Tycker hon känns fin och stabil i 1m nu :) Så snart är det även dax för denna damen att hoppa 110 :)

Burberry <3

Söta Burbis <3 A hindret i kombinationen :)

Finaste Burberry <3

Haha awe Burbis är så sööööööööööt <3<3<3

Det var väl trevligt att jag la upp lite nya bilder på mig och mina bäbis hästisar :)? Får hoppas älskling följer med fler gånger och tar lite bilder :D Nä nu ska jag ut och rida Miiiiiileeeee :)

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback