Cp blogg.se iphone app !!!

ÅÅÅÅÅÅÅH !
Blir så suuuuur !
Har försökt blogga sen igår men det GÅR INTE att blogga från appen !? Har massa nya bilder till er som jag vill ska komma upp! Grrrrr snear....aja kolla in på min andra blogg :

www.nattstad.se/princesssofia för lite mer nya bilder så länge !
Igår var jag och min älskling på bio :) Såg någon film om andra världskriget? Helt OK men ångrar nu att vi sega så vi inte han se kvarteret skatan filmen ist :(

Aja har redan ridit alla mina 3 shiningstars ! Min älskling slutar inte mega sent idag :) woohoo!
Igår var det möte på Atis Syd :) Ja det var möte på Atis Norr också så klart ;)
På fredag hinner jag nog inte vara med på PA03 mötet :( Har så mycket att fixa nu inför USA resan :D
Åker ju på söndag morgon :DDDD Wiiiiiiiiiiie Im in Miami beachhhhh !
Fast först är det shopping i NY & äventyr i Orlando ;D

Nej nu är jag mega sur, inga appar funkar & alla bloggar bara hänger sig ( blogg.se & min nattstad ! )

NU ska jag kolla in tävlingar till mina shiningstars :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback