Cp iphone !

ÅÅÅH min gammla Iphone3 är så cp ! Kan inte få över allt jag vill ha till itunes :@ blir snart galen !
Aja älskling får hjälpa mig sen :)
Köpte ett skal till min nya älsklings iphone 4S idag :) Ett rosa så klart ;)
Har även ridit alla mina 3 shiningstars i det UNDERBARA vädret :DDD
Kom även på innan idag att det är ju fan NÄSTA VECKA SOM JAG & MALIN ÅKER TILL USA !!!
OMG vad tiden går fort ;O

Idag ska jag laga middag till mig & älsk :)
Ska göra tomat soppa för det är jag sjukt sugen på ! Störigt bara att han slutar typ kl 22.00 ikväll :(
Och jag är hungrig typ nu?
Men men jag får väl vänta ... hoppas han slutar tidigare :DD

Imorgon är det nörd torsdag  ( WIIIIIIIIIIIIIE nytt naruto shipudden avsnitt <3<3<3)
Nä nu ska jag mekka

Puss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback