Förlåt mig (a)

Tjaaaa
VEEET det var 100 årsen jag blogga men här kommer lite info om vad ni har missat :

Ifredes natt jobbade jag för första ggn i BJ på... ja väldigt länge !
Det var då en idiot som slängde en flaska så den så klart råkade träffa min vänstra patte vilket resulterade till att jag fick sjukt ont ! Att jobba i BJ är tyvärr för tidigt så på lördagen blev det att se mello tsm med malin som vanligt sen hem & sova! Det var iaf rätt som vann precis som förra året ;D Mihihi
På söndagen åt jag & min älskade pojkvän ÄNTLIGEN thaimat <3<3<3<3<3
Sen var vi även & kollade när min syrra red omg 1 i DIV 1 laget :D
Hon var felfri i warm upen sen var hon felfri i laget också :)
Hon var snabbast av ALLA kategorierna i omhoppningen ;D
Min fina siv <3<3<3
Min systers lag vann första omgången :D:D:D
Jag fick äve en Iphone 4S i söndes :) Fin fin ! en vit :):)
Är dock cp jobbigt att flytta allt från den gammla iphonen till den nya.. fattar inget?
Jag har börjat odla paprika också !
Har fått någon konstig noja att jag vill odla massa grejer ?
Ska plantera tomater idag !
Igår var det måndag & då var det möte på International atis med pro aqua gänget :)
Jag & älskling var iväg & handlade sen lagade vi något resept som jag hittat i någon tidning :D Blev faktiskt gott :)

IDAG har jag först myst med min älskling sen har jag ridit alla mina 3 shiningstars <3
Alla gick jätte fint :D:D:D:D

Här är 2 bilder som min älskling har tagit :)
Syster & Siv div 1 :D


Min fina Otchiba <3

På prisutdelningen när laget vann ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback