Fredag, hallå ja !

Japp idag är det fredag woohoo typ?
Var hos frisören kl 10, ser seriöst ingen skillnad? Kanten är inte lika stark men fortfarande kvar !?
Suck.... tur man ska till Miami snart så håret kan blekas naturligt !
Det var även pro aqua radio med International atis idag ! :)
Sen nu i eftermiddag efter jag fixat stallet fixade jag mitt (!) hår .
Ikväll blir det jobb på LILA HELVETET ist för Cääärdan.
Börjar 22 & slutar 05.30 !
Woohoo hejja mig ;P
Måste hitta min slips?
Fast tror den är hemma hos älsk <3
SKa mysa lite med honom innan jag springer ner till jobb :)

Ha en kanon fredag folket !

PUUUUUUUSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vart har du köpt din burberry halsduk?

2012-03-10 @ 23:15:41
Postat av: Princesssofija

Tjaa ! Den köpte jag i Göteborg förra året :)

2012-03-16 @ 19:18:56
URL: http://princesssofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback