Im coming home <3

Tjaa !
Idag, yes idag, återvänder jag hem till mitt eget hood :)
Har längtat hem dom här sista dagarna , you know my limit !
2 veckor klarar jag max sen längtar jag så extremt mycket hem !
Men det har varit 3 mysiga veckor :) Men nu när man kmr hem är det all in ;)
Jobb på fredag på Cäääärdan ;) Fixa frisör tid imorgon , RIDA mina shiningstars imorgon :)
Köra syster till tävling på torsdag o kolla nytt avsnitt av naruto shpudden, jobb fre & lör i BJ , söndag blir det THAIMAT med älsk sen kolla när sis rider omg 1 i div1 :)

wiiiiiiiiiiie en fantastisk vecka med andra ord <33333


En gammal bild :)
Min fina Burbis till vänster & burbis fina mamma shangrila till höger :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback