Imorgon :DD

TJAAA
JA imorgon mina kära läsare är det dax ! Imorgon åker vi till USA och jag lääängtar så :DD !
MEN ... varför är det så jobbigt att packa...? Det är SÅ tråkigt & det känns som man glömmer hälften ;/
Jag vill inte packa med mig för mycket heller? För jag ska shoooppppaaaa :DD
Jag har inte shoppat något sen i höstas? Som ni vet hatar jag viner modet, vår & sommar är det bästa <3
Har iaf packat klart det mesta :) Har bara lite kvar :D
Har ridit alla hästarna i förmiddes :) Sen för ett tagsen var jag & Malin på väla ( HUR FAN KAN FOLK VA SÅ DUMMA & ÅKA DIT EN LÖRDAG NÄR DET HAR VARIT LÖN DAGEN INNAN !? Idioter....) vi växlade iaf pengar så det är gjort :)
Ska bara duscha & äta middag med mina päron sen ska jag hem till Malin :) Stackars Malin som är sjuk ;( Tycker synd om henne :( Hoppas inte jag får ont i huvudet imorgon när vi flyger :S ( som ja typ alltid får ) Så pinsamt när man sitter & gråter för det gör så ont...
Lämnaade av min älskling imorse också, han skulle till Holland på sånt där hardcore grejs.
Nu ses vi inte på 2 veckor ( igen !)
Men vi ska som sagt camma när det finns tid ;D
Jag har med mig syrrans system kamera så ni kommer få riktigt bra bilder & jag kommer skriva & lägga upp bilder från varje dag :DD Hoppas ni gillar det :)
Nä nu ska jag duscha !
Puss hej !
Pizza från round table i Los Angeles när jag var där :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback