Phhhhuuoo...!

Tjaaa !
OMG är äntligen klar i stallet ! Han rida den 3e hästen innan det blev mörkt ! 1-0 till mig hähä ;)
Idag vaknade jag tidigt so vanligt.... gick en morgon promenad med figgis, OMG så mysigt väder <3 Love it !
Lämnade han i lägenheten så gick jag & handlade god frulle till mig & min älskling :)
Idag har han stått ut med mig i hela 5 månader :DD woohoo
Vi myste & kollade naruto :DD
Sen körde jag & hämtade maaat till hästisarna :) När jag sen kom hem var klockan för mycket...
DÅ började mitt stressande...
Fixa stallet & rida 3 hästar innan det är mörkt !
Hejja mig !
Men jag klara det :) Så nu sitter jag här & väntar på att vi ska äta :)
Vi ska äta grillat idag :DDD MUMMMMMSSSS !
Kl 20.00 ska jag se Dennis sjunga på the Voice :))
HEJJA DEEEENNNNIIIISSSS !

Sen ikväll vid 22 tiden ska jag köra & hämta min älskling på jobb <3

Lav jooooo <3



2st bilder på mig när jag varit med International atis på trooopical <333
Visst är jag söt fast jag ser ut som ett troll :)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback