Sista heldagen i Orlando !

Tjaaa! Idag är det sista heldagen här i Orlando för imorgon kör vi vidare mot miami :):) men ska ju stanna på ett par ställen innan ! Här är det just nu morgon, Malin och company käkar frulle men det klarar ej jag så här tidigt på morgonen! Dom ska även till Disney land sen men ja ska ej med, dom åker jätte mycket karuseller och som ni mina läsare vet mår jag mega dåligt av det ! Sen va det inte speciellt längesen ja va på Disney land ! Får ta alla parkerna här nästa gång ja är i USA och planera in att få må dåligt ett par dagar haha ;) sjukt så dåligt man kan må av karuseller.. Min syster ska tävla idag så ska kolla online resultaten nu innan ja ska ner till poolen ;P hade bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback