Skolhoppning !

HAHA ja , min dag staratade med att jag körde min syrra till skolan för de hade sån skolhoppning ! Min syrra skulle hoppa sanny där bara för tränings skull. Ja menar hade hon velat vinna där inne hade hon tagit siiiiv ! Men hur onödigt hade inte det varit ? Sunny hade iaf4 fel i grunden men gick bra ändå :) Sis red bra :D
Men OMFG så dåligt många rider hahahah !
Jag skratta så jag grät ! Men kul start på dagen iaf :) Tycker det är kul att skolan har hopptävlinga/dressyr för sina elever :) stort + i kanten !
Jag har redan ficat stallet till mina fina shiningstars ! Sitter här & funderar på om jag ska rida eller ej ...?
Vill inte riskera att mina snygga tuttisar bli cp för jag rider? MEN jag vill ju riiiiiiiiiidaaaaa !
Aja får se hur det blir ....
Idag ska jag även se ett avsnitt av naruto shipudden :D Happy princess <3
Imorgon kl 10.00 ska jag till frisören & ni FATTAR INTE så mycket jag längtar ! ÄNTLIGEEEEEN !

Nähe nu ska jag fortsätta dagen !

Puss hej


snart kan man äntligen börja sooola igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback