Torsdag , chill i dill?

Ehh nej inte precis ! Är mega stressad.. känns inte som ja hinner med något !? PANIK !
Har iaf ridit mina 3 shiningstars , ok ska förtydliga RIDA för er som är lite efter :
Iom mina tuttisar så är rid = skritta & inget annat...OK?
Har mys hela förmiddagen med älskling & kollat naruto shipudden <3
Har även gått med min fina Figgis & fixat med mina plantor HAHA ( kärring varning !?)
Äh ja gillar att plantera helt enkelt haha :P
Blev btw ingen tomat soppa igår ! Vi hade ingen mixer eller va det heter ?
Ska ta med mammas mixer stav IDAG så ja ÄNTLIGEN kan få min efter längtade tomat/chilli soppa :)
Nyttigt & gott <3
Ni får kolla min nattstad blogg sen ikväll, där är bild på mat & plantor sen haha ;)
Imorgon förmiddag är det Pro aqua radio med International atis :)
Efter det ska jag nog skritta lite på nån häst sen fixa lite saker.
Åker ju till USA nästa vecka :DDD LYCKLIG TJEJ !

Nä nu ska jag byta om & sticka hem till min boyfriend <3

Puss hej


Snart sol & bad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback