Torsdag, imorgon fredag :))

Tjaa tjaa

Imorgon är det fredag :)) Då ska jag göra en del saker innan det är dax att mysa ner sig i soffan & kolla på the vioce ! Jag är redan trött men inte så konstigt när man vaknar kl halv 4 var dag typ?
Baaah att man aldrig ska få sova .... hej sömn problem !
Naruto shipudden avsittet var kanon :) ( som vanligt daaah ) !
Åhhhh vill se mer ! Nästa vecka ska jag & älskling kolla naruto :DDD Hoppas jag iaf :)
Han är så fin <3 Min min min miiiin fina älskling <3<3<3
Mina naglar är btw JÄTTE långa :( Måste nog seriöst fila ner dom :S
Har faktiskt inget annat kul att dela med mig av ?
Brösten mår kanon & jag är sjukt nöjd :DDD
Ska gå utan BH till den 3 maj sen får jag lov att köpa min första BH med min nya storlek :))
Nej jag vet inte vad jag har för kupa än, det vet jag 3 maj när brösten "typ" är klara :)

Ni får hade underbart!
Puss hej


Old pic !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback