<3

Du och jag under täcket, baby
Det har gått flera veckor, baby
Sen vi låg där hos dig och du frågade mig,
Ska vi göra något äckligt, baby
Jag blev tagen på sängen, baby
Jag låg där naken och ängslig, baby
Men det kändes okej, när du visade mig
Hur man gör nånting äckligt, baby”

Wiiiiie kan knappt fatta att min älskling kommer hem idag :') Han har varit borta i nästan 3 veckor men inatt kommer han hem igen :) Men sen är han bara hemma ett tag, sen ska han iväg i 2 månader :( Men men I fix it ;)

Håller på att städa med min pa03 platinum edition :) Sen ska jag faktiskt för ovanlighetens skull kolla på tv och ta det jäääävligt chill! DET händer inte ofta precis !

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback