Allergi när den är som värst ...

Tjaa
Ja som ni flesta vet är jag väldigt allergisk mot hästar. Att strunta i det är mitt val men man får ju även lida ibland.. som typ nu ! Jag är allergisk mot 2 saker  ( ok 3 )
1. Hästar och det är jag tyvärr VÄLDIGT allergisk mot...
2. Sen är jag även känslig för björk pollen

Idag fick jag veta att det är JÄTTE mycket björk pollen i luften + min häst allergi kommer ja aldrig bort från. Det vill säga att allergin är dubbelt så jobbig nu i några dagar fram till bjök pollen lugnat sig !!! DET ÄR SÅ SJUKT JOBBIGT !  Näsan rinner 24/7 och det tar aldrig SLUT ! Man blir seg , hängig , trött osv ...
Nä fy fan vad jag hatar min allergi ! Hoppas dom nya tabletterna hjälper ! NU ska jag ut till hästarna sen iväg på kalas ! Ikväll när vi kommit hem från kalaset blir det att göra V Fornarina inför tävlingen imon :)

Puss hej och TACK för allt igår alla som var inblandade <3
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback