Byebye my love <3

Min älskling har fått jobb på sjön, sjökock för att vara exakt.
Han kmr åka bort i 2 veckor , komma hem , vara hemma i 1 - 2 veckor sen sticker han ut igen i 2 MÅNADER ! Jag är glad för hans skull, det är ju det han vill jobba med och jag förstår han till 110% !!! MEN Omg vad tråkigt jag tycker det är .... ni som följt min blogg genom åren vet ju att jag klarar sånt här utan problem :) Ja menar, för var dag som går så är det en dag närmre tills han kommer hem :DDD Det gäller att tänka positivt , göra roliga saker så går tiden fort :) Men ooooj vad jag kommer längta efter honom <3 Min fina prins mihihihihihi <3 Han åker antagligen redan i helgen ;( Buuhuuu... men men han kommer snart hem igen :) ! Jag har redan fixat stallet ! Har släppt ut alla vild djuren + fixat hela stallet :D Så nu ska jag bara köra och hämta mat till djuren, rida 2st , göra V 2 inför tävling och packa lastbilen ! Kl 11 är det PA03 radio med Inter Atis , tänkte äta frukost samtidigt som jag lyssnar :P So princess style ;*


I Love You♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback