Frågor och svar by Princess ;*

Tjaaa !
Här kommer lite frågor som jag har fått skickat till min mail under dom senaste månaderna ( detta året ) !
Fattar inte varför folk seriöst MAILAR mig frågor !? Aja ... här kommer några :

Hej Princess ! Undrar hur många hästar du har ? Kram
Jag har 3 st som jag rider nu, men ska snart rida in min 4 åring så då blir det 4 st !

Vilken är den fulaste färgen att ha på hästen tycker du?
Oj ingen svår fråga, helt klart RÖTT ! Fy fan så fult det är.... Samma vi ryttare att ha knall röda ridbyxor osv tycker jag bara att en människa som är brun kan ha ! Är du krit vit och har rött... aa ring så fall styling akuten !

Fin blogg du har :) Hur lång är du ? Kram
Tackar :)) Jag är 1.70

Hej ! Jag undrar var du har köpt din dö snygga USA bikini ?? Svara snälla :) Kram
Min dö snygga bikini har jag köpt i Thailand för 40 kr :))

Var jobbar du ?
Jag jobbar på bästa Inter Atis <3333

Hejsan :) Vad skulle du säga är sommarens hetaste plagg ? Kram
Helt klart klänning som är kort fram och längre bak + stickat

Hej ! Har läst din blogg väldigt länge och den rockar ! Men har en fråga , umgås du inte lika ofta med dina vänner som förr ?

Nej jag gör ju inte det tyvärr... tiden räker inte till. Tyvärr förstår inte alla det :(

Du är bäst och vackrast !!!
Haha tack ;)

Tjo , kan du inte skriva mer om dina silikonbröst ?
Jo men vad ska jag skriva ? Lägga upp massa nakna bilder osv kommer jag aldrig göra ! Så not Princess style you know !

Så det var några , känns nästan lättare att hitta sånna färdiga frågor som finns ni vet och bara svara på alla frågor så får ni veta allt så slipper ni MAILA mig ! Kollar typ aldrig mailen och svarar sällan bara så ni vet ! Nä nu ska jag ut i solen och fylla på vatten till mina djur !

Pusss hej


Jag + några andra från PA03 gänget drack gaaanska många sånna här på Tropical senast haha ;D goooott är det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback