Godmorgon vårt segrande land !

Tjaaa
Riktigt coolt att vi vann hela skiten igår :) Men ja, det visste vi ju redan att vi skulle? Loreen var så outstanding bäst :) Det var otroligt gott med sushi, ben & jerrys och starbucks kaffe igår :DD En tjockis dag i veckan får man ju ha utan att det skadar ! Idag ska jag rida mina djur och fixa stallet, dra igenom med min pa03 platinum edition på mitt rum här hemma och gå en lång runda med vovvisarna :) Såg att skit många tävlade igår ! Tråkigt att inte jag kunde det ;( Buuhuuu... men men alla ligger ju typ för mig med 4 månader så vad kan jag förvänta mig? Sjuka är att jag är ikapp klass mässigt haha ! Fast som sagt, varför stressa? Har hela livet på mig och mina mål för iår :) Har bestämmt att ta det lungt i sommar och till hösten ta nästa steg att debutera :) Bättre att vänta än att stressa enligt mig :) Vädret idag än så länge är inget att hänga i granen ... mulet och ingen sol... kanske kommer senare ? Ska färga mina hårtoppar rosa ju ! Kanske kan göra det idag ;D? Hahah NÄ om man ska byta om och ut och rida ? Vaknade kl 6 innan men lyckades somna om och vakna 8 ist ! Sova länge är överskattat ;)

Hörs senare puss hej


Bilden tog jag i taxin ! NEW YORK :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback