Han ÄR en shiningstar !

Ja trotts det blåste mer än halv storm + piss regn åkte jag och tävlade mina bebis hästar utomhus i Torn ! FY FAN vilket jäval väder !!! Det märket tydligt på resultaten ! I 1m avd B ( unghästar) var det 5 felfria av 30 starter !!! Fatta så dåligt det är !? JAG och Burb var en av dom som var felfria :D Fornarinis gick för fösta ggn rätt in i 1m 0ch det var även hennes andra :) Hon fick 2 st pet men gick bra ! Hon behöver rutin :) duktig bebis häst <3 I 110 var det TVÅ st som var felfria av 11starter i avd B !? Haha det var jag / burbis och min granne som var felfria ;D
Ja, Burb är en riktig shiningstar ! Unghästar ska ju ut och tävla, få göra sina fel så dom lär sig osv men burb... han gör aldrig fel ? Och om det blir knas så löser han det ! Japp ingen tvekan om saken han är en riktig shiningstar och ja är säker på att både Fornarina och Scottis kommer bli lika bra som sin store bror ;D Jag och burb får nu tävla i avd A i 110 och 1m :) Men det kommer jag inte göra, kommer fortsätta hoppa som unghäst för mitt mål iår är att starta 120 avd B. Rida lokalt och försöka vinna är ju inte mitt mål direkt ...? Nepp att starta 120 avd B innan året är slut på Burbis är mitt mål :) Imorgon ska jag till Torn igen och jag HOPPAS som fan att vädret är bättre ! Ska hoppa Miiiileeee i en 110 :) skönt! Dit , hoppa , hem ! Haha ;D NU ska jga ut och knoppa honom osv :) ! Sen blir det duscha , äta tacos och köra hem till Malin :DD !


Fornarina :D<3

Burbis :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback