Idag :D

IDAG kommer älskling hem ! Väntar på att han ska ringa så ja kan hämta han på knutan :) När jag har hämtat han på knutan ska vi köra bort till blatte torget på GA och köpa jordgubbar :) Sen när jag kommer hem ska jag göra smörgås tårtan så den är klar till ikväll :D !Fotboll kl 20.00 :) Sverige mot Island ! Kolla Malin vilken koll jag har ;) ! Ska kondis hoppa hästarna idag, alltså hoppa runt på LÖ hinder :) Ska även fortsätta tvätta lite och åka och handla några små saker :) Det ska vara piss väder fram till måndag ! Hmm kan säga att jag ångrar att jag anmälde mig till tävling i helgen ....


Ja som ni ser så kollade vi på fotboll på valborg samtidigt som vi festa ...
Glooory gloooory man uuuuniiiited !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback