Inter Atis - Pa03 platinum edition

Tjaaa på er !
Asså att blogga från mobilen är ju helt värdelöst !? SÄmsta appen ever... ! Men men ibland funkar den iaf ! Jag har redan ridit 2 hästar :) Har bara burb kvar men tänkte äta frukost och fylla på vatten hos hästisarna först innan jag ska rida honom :) Kanon väder idag igen ! Får se om man pallar sola lite sen, det är ju bara SÅ tråkigt :/ Aja jag har färg iaf och är brun :) Vill inte gå runt och se ut som ett spöke och blända folk precis :P Men som sagt sola suger för det är såååå tråkigt, men 15 - 30 min kan väl alla palla ? Kl 11 har Inte Atis sitt pao3 platinum edition tele möte och det ska jag lyssna på ! Lär nog rida burb då så får ha i headset ! Nähe annars inget kul? Ska grilla i GT ikväll med gänget ! Sen imon hade ja velat tävla men det går inte för mina päron eller syrra är inte hemma ! Det är både tävling i trolle och i lomma ! I lomma är det typ 0 starter ? Hej jag vill dit och vinna typ ! Sen i trolle har dom as bra klasser men JÄTTE många starter ! Hej jag vill dit och hoppa 110 och 120 på Miiileee ! Men nej... ingen tävling denna helgen :( Men nästa kanske miiile ska tävla :D Vet dock inte vart bäbisarna ska nästa gång :( Jag är ju tyvärr sjukt kräsen när det gäller tävlingar ! Man blir lätt det när det finns så mycket att välja på hihihihi :)) Nä nu är jag hungrig ! Hade bäst och sola inte för lite !

Puss


undrar om det är lika löökigt ute i new york som det är här ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback