Jag lever !

Tjaa bloggen jag lever så ni behöver inte ha panik ;) haha
Har haft så mycket att göra i helgen så har helt enkelt inte haft tid så här kommer ett as långt inlägg !

I fredes fyllde jag ju år ! Woohooo ! Red och fixade med hästarna hela dagen för det va ju tävling på lördagen ! Blev bjuden på Le Cardinal och åt cp god mat på kvällen av älskling <3 Love youuu <3 Fick massa dyra smycken i present ! Kmr bilder på det nån dag :)

På lördagen va det tävling med mina bebis shiningstars <3 OMG jag är en stolt ryttarinna :') Jag har själv ridit in dom och lärt dom allt ! Klart man blir stolt över sina djur när dom går så fint på tävling !

Fornarina
hoppade först en 90cm ( hennes sista ) och den gick hon över typ haha felfri och rosett :D Duktig tjej <3
Sen debuterade hon 1 m med bara ett nedslag och hon va såååå fin !! Va skit nöjd med henne så nu till helgen ska hon gå bara en klass :) En 1m :)

Burberry, min älskling som inte rört en bom sen juli förra året var felfri i 1m och även i 110 :DDD
Han gick så jäkla bra och fy fan som han hoppar :O Synd älskling jobbade :( Annars hade han tagit bilder ! Men det kommer bilder så fort någon kan följa med och knäppa några :)

Det blev 3 av 4 rosetter med hem :) Är som sagt sjukt stolt över mina bebisar och ja, fast jag inte tävlat hälften så mycket som alla andra har gjort iår så går mina bebisar kanon :)

Sen efter tävlingen åkte vi hem och jag bytte om snabbt och åkte iväg till Åstorp där syrran red min fina Siv i DIV  1 finalen och som vanligt va min fina ponny felfri ;) En av få felfria och banan va faktiskt både lång och svår ! Men Siv hoppa så fint så <3 Och laget vann :D:D Syrran red första omg också och då vann dom också ;)

På söndagen va det dax igen för tävling med miiiiilleeee :D Mile har inte tävlat sen i sommras , och varken jag eller mile har varit på en regional tävling på 3 år ! Helt crazy ! Men han gick också super bra och hoppa kanon :D Hoppade bara en 110 och hade 4 fel men är som sagt nöjd för han gick så fint ! <3
Så nu till helgen blir det att hoppa en reg 110 :)

Sen på eftermiddagen/ kvällen hade jag släkt kalas ! Jag gjorde hemma gjord chilli con carne ( resept by my love ) + maräng tårta som jag själv bakat :) Japp jag hade lätt vunnit sveriges mästerkock ;D haha


Sen idag är det måndag ! Har ju varit måndags möte på Inter Atis med hela PA03 gänget ;) Jag har ridit mina djur, red ut alla i det fina vädret idag :) Tog en längre mys morgon idag med älskling, kollade Naruto och bara chillade typ ;D NU sitter jag och väntar på att älskling ska komma hit :) hihi

Hoppas ni haft en lika awesome helg som jag ;D

Puss hej


Syrran och Siv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback