Klar med hästisarna :)

Tjjaaaa !
Är klar med hästisarna nu :) Alla 3 gick fint som vanligt hihi :) Fast det blåser storm går mina hästar som pärlor <3 Finns inget dåligt väder som inte mina hästar klarar av iaf ;) Det märktes i helgen ;D Trotts storm och regn skötte dig sig galant :) wiiiiie mina fina hästar <3 NU har jag sådär 100 saker att göra ! Ska jobba , tvätta , STÄDA mitt rum , duscha , klippa mina toppar och käka innan kl 18.00 ! Hoppas jag blir klar i hyfsad tid så man kan sticka hem till Malin idag igen :) Imorse var det förästten ett extra pa03 platinum edition möte med bästa Inter Atis :DD Tyvärr bröts det när jag red då det blåste så sjukt mycket... Imorgon är det onsdag ! Då är det tydligen JÄTTE många som ska ut och kröka istan ! Själv hade jag INTE tänkt det ! Pallar inte haha Sen på torsdag ska jag på kalas sen på fredag ska jag tävla Fornarina :DDD På lördag har jag varit utan min älskling i 1 vecka ;( Bara 1 vecka kvar tills han kmr hem :D Fast det känns skit bra att vi snackar var dag så man vet hur han har det ute till sjös :) Nä nu måste ja sätta igång så ja blir klar nån gång !

Puss hej


Haha en bild på mig och älskling när GT gänget var på Liseberg i sommras :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback