Let it rain over me !

Tjaaa
Det regnar ute, YES ! Haha eller inte ..! Nä men det som är bra med regnet är att gräset i hagarna växer och att ridbanan blir perfekt att rida på :D Har redan käkat min diet frulle och ska snart sätta mig upp på första hästen :) MÅSTE bli klar i tid idag ! Ska hitta på något med hela GT gänget ikväll :) Imorgon är man ju lixom leeedig :DD Tycker seriöst det är MYCKET bättre att rida i regn än i blåst ! HATAR när det blåser. Fast ja hatar det så rider jag givetvis iaf haha ;) Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder som man brukar säga ! Åååh jag saknar min VIlle ;( Känns så tomt att sova och så tomt att vakna :( Tomt överhuvudtaget ! Men snart om ca ( CA! ) 10 dagar är han kanske hemma igen :) wiiiie <333 Igår var jag hos Malin :DD Hon hade köpt skit gott kaffe sen kolla vi på skilda världar ! HAHA älska den serien ! Alla gammla serier är bäst :D Dock är nog Rederiet min favorit :) Haha kommer ihåg när jag och Ella typ alltid kolla på det ! Nähe nu ska jag faktiskt ut i stallet ! Kommer en hit och diss lista sen när jag är klar i stallet ;) Funderar på om ja ska köra den elaka min sanna diss listan eller den milda ? Hmmm !

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback