Life is gooood <3

Tjaaa !
Godmorgon , av någon konstig anledning så vaknar jag automatiskt av mig själv ALLTID 08.58?! Haha perfekt så ja behöver inte ställa någon klocka ;) Ska snart upp och äta nyttig frulle sen ut i stallet :) ÅÅÅH ni ska se min present jag fått av Malin :'D !!! Den har inte kommit än , den kommer veckan innan studenten eller samma vecka men OMG DET ÄR SÅ PRINCESS STYLE ! Kan tyvärr inte visa någon bild ännu så ni får vänta tills min present anländt ;) Tack bästa vän <3 Va hos Malin igår kväll och vi drack kaffe och kolla skilda världar :D Sååå spännande ! Ja minns typ inget från den serien !? Sjukt bra och mycket drama ! Det gillar vi haha :P Nähe nu ska jag faktiskt gå upp och börja dagen ! Känns så konstigt att sova själv :( Saknar min Ville♥ kmr nog hiss och diss senare idag ;)

Puss hej


Give me sommar tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback