Lördag !

Tjaaa !
Han inte blogga igår :P Filmen här nedanför ser ni när Fornarina får sin första felfria runda i 1m :)) Duktig tjej <333 Hon va LITE pigg men what ever ? Positiv och frammåt häst det gillar jag :D ! hihi :) Nästa tävling är den 7 Juni om jag inte mins fel? Då är det hon och Burb som ska hoppa :D Efter tävlingen red jag mina andra 2 shiningstars och på kvällen åkte jag till Malin :) Vi såg Lets Dance sen kolla vi skilda världar till kl 5 imorse HAHA ! Har kollat lite skilda världar idag och jag har ridit miiiiile :) Jag och mamma ska snart rida ut på Burb och Fornarina :D Imon ska syster och SIIIIV tävla så då ska jag med och kolla :) Nästa vecka händer det MASSOR med intressanta saker ;) Åter kommer mer om det senare :)
Puss hej !


Min fin fina Fornarina <3
Så sjukt mycket roligare det är med egna uppfödingar när man själv har gjort ALLT jobb :D
Fick jätte mycket beröm på tävlingen om hur fin hon är osv :) Alltid lika roligt var tävling att få höra det :))
Mina fina shiningstars bebisar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback