Lyckad !

JA idag ska dagen bli som JAG planerat och inte som igår ! Hatar natt ridning ! Solen går iof ner 22.38 här ( såg det på nyheterna) och jag skrittade av 4e hästen igår kl 22.15 så jag klara mig precis men jag skulle ju motions hoppa dom igår ist blev det : 1 red jag ut på , 2 red jag markarbete på och 1 motions hoppa jag ! Så idag ska dom som INTE motions hoppades igår motions hoppa och den som hoppade igår ska ridas ut :) DET är planen iaf ! Ska göra lite ärenden sen när jag är klar i stallet och har ridit :) Så skönt att älsk är hemma :D Allt är helt plötsligt så mycket roligare :) Nu är det inte många dagar till mina päron kmr hem heller ! Sen på sön ska jag och Ville åka på häst tävling :P Blev överlycklig när ja så att jag startar i början ! Då blir det komma dit , rida och sen åka hem dirr ! As mycket starter så ja är sjukt glad att jag rider i början så man kan åka hem sen direkt och inte behöver sitta där i 100 år :) Men nu ska jag äta frukost innan jag ska ut och rida !

Puss hej


Puss !

Ge oss solen och värmen igen tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback