Måndags möte på Inter Atis idag :)

Tjaaa !
Jag lär INTE hinna gå på InterAtis möte idag :( Har väldigt mycket att göra så lär inte hinna sola en timme ute idag ikke ! Det tar tid när man ska ta hand om en gård full med djur helt själv ! Vädret ska tyärr bli sämre imorgon :( På min iphone står det regn fram till lördag :S Hoppas INTE den stämmer ... Bestämde mig igår för en sak, att från och med nästa vecka ska jag ist för bara rida 3 hästar rida 5 hästar ! Får se hur det går om jag hinner med det eller ej men man vet ju inte om man inte provar ? Ska rida 4 st idag precis som igår :) Tänk så hade man haft igång 5 hästar i tävlings trim till sensommaren? AWESOME :DDD ! Japp så får det bli hihi :) Tänkte börja skriva lite mer om hästar osv på min häst blogg ! Lär bli lite VÄL mycket häst här annars och det tycker Malin är tråkigt haha ;) Vi kollade skilda världar igår kväll jag och Malin :) Vi har snart sett alla boxarna :D Bara en kvar !

Och imorgon ... IMORGON !
Imorgon kommer äntligen min älskling hem från havet <3
Som jag har längtat :)

Nä nu ska jag byta om ! Dax att ut och rida :DDD !

Ni behöver inte gå in på den nu för ja.. har inte börjat uppdatera än men nästa vecka börjar jag skriva om hästar osv på min hästblogg ist :) ------>HÄR<------ hittar ni den !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback