Naruto Shippuden <3

Tjjaaaaa !
Har kollat på Naruto shippuden med älsk typ HELA dagen :DDD Så sjukt bäst ! Både Jiraya och Itachi har dött nu ;( Jag har ju redan sett det innan men ja nu har älsk och jag kommit dit iaf ! Ska bli kul sen när vi kommer ifatt där jag är :D Imorgon släpps ett nytt avsnitt !!! Wiiiiiiiie glad tjej !!!  Just nu ös regnar det ute :S Han precis ta in hästarna innan hemlen öppnade sig hehe :P Hoppas det inte öser ner för mycket... pallar inte lera.... ! Ska nog åka till väla imorgon för jag behöver seriöst en BH som passar ! Inte lätt att ha stora bröst ikke ! Ska bli intressant att få veta vilken kupa man har ! Skulle chansa på E eller F ? Har F i den jag har nu men det är ju en sport BH . Men men får väl testa mig fram haha ;D Annars har det inte hänt något speciellt idag ? Ska städa mitt rum med min PA03 maskin snart , har redan lyckats stöka ner fast min älskling va söt och städa mitt rum för nån dag sen :) Nu regnar det inte så mycket :D Hoppas det blir fint väder till helgen :D



Dessa ögon ! Mihiihihihihihih
Sharingan, by the Uchiha clan !
Vet , ni fattar naaadaaaaaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback