Pa03 Platinum Edition

Tjaaa alla !
Nu ska jag ut och rida och fixa stallet m.m. ! Just nu har måndags mötet på Inter Atis dratt igång :) Synd inte jag kunde vara där :( Kan inte beskriva så tråkigt det är att det är sånt skit väder i MAJ månad !? Riktigt sjukt ! Och dom gnällde om att klimatet höll på att bli varmare och isen skulle smälta ? HAHAHAHHAHAHAHA verkar mer som vi kommer få en ny istid :S Ge oss värme !!! Jag har bara en tävling kvar och den är denna veckan, det är bara Fornarina som ska hoppa där. Hon ska gå 2st 1m bebis hoppning :) Tycker det är skit bra att dom har tävlingar för bara unghästar :D Sen ska inte mina bebis hästar tävla föränns 7 juni ! Sen finns det fan ingen normal regional tävling som har både 110 och 120 föränns 17 juni !? Lixom OMG !? Aja... ja är sjukt kräsen när det gäller tävlingar x) haha Nä nu ska jag ut :)

Hade bäst puss hej !

Miss you<3


Min fina klänning som jag inte kan ha längre....
Brösten är för stora så den går ej att knäppa längre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback