Princess style dag ;*

Tjaaa på er !
Idag har varit en sån där princess style dag ;) Sov faktiskt till kl 10.00 idag :O ! OMG händer typ aldrig för ja vaknar alltid vid 7 - 8 tiden av mig själv ? Kvittar vilken dag det är vaknar alltid då.... men ikke idag ;D Älsk började sent idag så vi stack in till stan och käka frukost/lunch ( diet för min del ...!) sen hem till honom, myste ner oss i soffan och kollade på Naruto shippudden <333 Vi är snart bara 100 avsnitt ifrån vart jag är ;) Det är så spännande :D Har idag också bestämmt mig att jag ska tattuera mig till hösten ! Ni kommer när ni ser vad jag ska göra ;) haha men lever väl bara en gång eller ? Haha :P Aja efter vi kollat Naruto i X antal timmar körde jag älsk till jobb och jag körde hem och började fixa i stallet och rida mina shiningstars <3 Har ridit 2 och har en kvar som jag ska ut och rida NU ! Haha längesen jag var så här sen i stallet x) Men men ibland får man väl vara det :P? Kommer en liten tråkig nyhet nu i veckan som ni ska få veta ;( Buhhuuuu unhappy princess ;(

Kommer berätta i slutet på veckan eller i helgen ;(

Men nu ska jag ut och rida Miiiiilllleeeeee :DD <3<3<3




På bilden ser ni halsbandet jag fick av älskling , det är ett handgjort Thomas Sabo halsband ( ni kommer få en bättre bild på det så ni ser alla små och stora kristaller ) Berlocken + halsbandet gick på ca 3000:-
Tack Älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback