Så var piss vädret här igen ...

Jaha det var den sommmaren... ! Man behövde bara gå in på den mest uppdaterade väder sidan när man vakna, facebook! Så fick man reda på piss vädret direkt innan man änns sj kollat...! Så idag blir det att ta in alla hästarna ! VIssa går ju på bete men dom ska in ! Idag ska jag rida 3 djur sen har jag massa annat som ska fixas! Hämta älskling inatt ska jag juu :):):):):) Vet inte varför ja alltid är uppe så tidigt? Kan inte sova ... gött ;) Jag är ingen som sover bort dagarna ikke ;) Imorgon ska jag upp tidigt och göra smörgås tårta :)) onsdag blev veckans synd dag :P Är så stolt över mig själv att jag levt så nyttigt i snart över 2 månader :D Man går ner ett par kg var vecka utan att plåga sig själv + man mår så mycket bättre :D Gött är det ;) Men nu ska jag som jag gjort senaste veckorna bara hålla vikten för nu är jag sjukt nöjd med min vikt hihi ;) Nä nu ska jag byta om och gå ut i stallet ! Ska rida mina djur sen fixa stallet så alla djur kan komma in :))

puss hej

image description
Figaro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback