Sushi ikväll?

Hmm funderar på om man ska äta sushi ikväll :) Hade varit gott och passar ju utmärkt till när jag och älsk ska kolla NARTOOOOOOOOO ( som jag har läääääääääääääängtat ! ) Fick gjort det jag skulle med djuren woohoo :D Miiiiilleee känns skit fin inför tävlingen i helgen :) Hoppade han lite högra iom han ska ju tävla :) Något pigg men what ever ? Hellre en pigg och glad häst än en slö tråkig? Alla 4 ridan idag igen :) Jag är flitig jag ;) Nä nu ska jag duscha och byta om och köra och göra lite ärenden :) bloggar mer ikväll :DDD
Puss hej !


En bild från föra året :) Haha fornarina är LITE dammig i huvudet x)
Men hon är fin ändå min prinsessa <3
I bakgrunden ser ni hennes mamma :D Som även är Burbis och Scotts mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback