Tävling i skromberga :D

Tjaaa jag har tävlat så har inte haft tid att blogg ok ? haha ;)

Hästarna skötte sig verkligen idag :)) Duktiga shiningstars ! Är verkligen stolt över mina duktiga hästar :') Speciellt bebis hästarna ! Så fina :DDD Menar Miiile går över hindren på lokal tävling haha x) Men han hade ju inte tävlat sen i sommras så han fick följa med bebisarna idag :) Nu kommer massa oom hästarna så nu slutar Malin läsa.

Fornarina var verkligen jätte duktig på banan idag :) Först ute tävlingen för henne, hon har bara tävlat inomhus innan :) Men hon skötte sig som en shiningstar och var felfri :DDD ( Finns stor risk att ni får en FILM senare fast det är dålig kvalite ! :) )

Miiillleee va fin men ja... det kändes så löjligt att tävla där för han gick över hindren :S haha hade ett ner på 2an , han som sagt hoppa inte, han gick över så han va väl lite slarvig typ ! Men from nu ska han bara gå regionalt och då hoppar han som lägst 110 :)

Burbis va heeeeeeeeeeelt vild ! Gud så mycket enrgi min lilla häst har ! Rodeo på framridningen ! På banan bara drog han och hoppasde som hindren va 120 ist för 1m... han behöver verkligen gå 110 nu så han har något att står emot lite på.. förhoppningsvis haha :)

Nästa tävling är redan nu på lör ! Då ska mina bebisar få gå 2 klasser var :)
Men nu ska jag umgås med min älskling <3

Puss hej




Ja why not lixom !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback