Tävling och shopping !

Tjaaa bloggen !
Idag var det inget stormande och regn ikke ! Ändå var det INTE bra resultat på den regionala heller ! Med andra ord va det inte bara jag mf som tyckte det var svårt, det VAR svårt och högt... :S ! MEN min Miiiiiiiiile gick as bra :D Han dock gaaaanska över pigg haha ;D Rev näst sista hindret i omhoppningen annars hade ja blivit 6a fast jag red långa vägar. Han känns kanon fin :) Så nästa tävling blir det att hoppa 110 och 120 :DDD ! YEAH ! Har varit och shoppat på väla, behövde som sagt en normal BH och det hitta jag väl typ HAHA ! Aja köpte lita annat smått men det kommer bilder på det sen :) IMORGON är det måndags möte på Inter Atis :D Mina underbara kollegor som också säljer PA03 platinum edition kommer vara där ! HAha namnet är så snyggt :DD
Jaha annars då?

Jo mitt "sporre skav " är värre än värst och gör cp ont och jag saknar min älskling mer än vad jag vill erkänna ;/ Obeskrivligt tomt utan honom och jag LÄNGTAR till han är hemma igen :DD
Nä nu har jag jätte ont i huvudet så ska ta en pilla sen ta bild på det jag har shoppat :)

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback