Bättre dagar och bättre tider.

 Tjaaa bloggen !
Min kära är på PA03 Platinum edition demo och jag sitter här och tar det lungt för EN gångskull innan det är dax att fortsätta rida och fixa i stallet ! Intersydatis här ju en helt galet bra tävling nu så jag ska också ut och sälja några PA03 platinum edition maskiner :) Måste gå på stan också någon dag men problemet är att det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt och jag orkar inte göra saker som är tråkiga ... meeeeeen måste köpa en ny burberry jagga och en päls.
 
Imorgon ska jag och älsk äta på Le Cardinal antagligen om han inte jobbar :) Super gott men ja lär väl må dåligt med tanke på att jag inte ätit normalt på länge?
 
HAHA har hittat en pay and ride som jag ska åka på :DD Faktiskt redan nästa vecka ;) intressant
kan man ju verkligen säga ! Men men det går säkert bra !
 
Idag släpps ett nytt avsnitt naruto shippuden också :D obeskrivligt spännande !! Vill bara se mer mer mer och meeeeeeeer ! Nä nu har jag ont i huvudet...igen ! Så nu ska jag ta en panodil sen ut i stallet !
Puss hej
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback