Dagens inlägg

 Väntar ni spänt på dagens inlägg!? oliiiiiiiiidligt spännande ! Taget från så ska det låta.... !
Åkte på pay and ride iadg ist för att hoppa i tråkiga ridhuset :D Mycket mer givande med pay and ride och jag har ALDRIG varit på en pay and ride som gått så här fort :O Vi körde 18.30 hemmifrån och vi körde från Åstorp 19.30 !? Fatta så fort det gick då haha ;) Burbis va duktig som vanligt och var felfri och han gick bra med martingal :) Han ska bara vänja sig lite med den ! Vill att det ska flyta på bara lite lite lite bättre än vad det gjorde ! Men han hoppar helt fantastiskt min lilla häst ! Smidig och kvick som en katt ! Dock fattar han ju inte riktigt det där med att svänga snävt än haha men det får vi träna på med tidens gång :) Dom andra 2 hästarna gick också super fint när jag red :) Duktiga djur <3

Jaha annars då? Är sjukt glad att folk börjar hitta till min fan page :D Fan as svårt och fattar ingenting hur man gör :S Man ska tydligen skriva hos andra fan page typ " S4S? " Som menas med " share for share ?" och folk är snälla och gör det :D Underbara anime folk dom ställer upp <3 Tycker det är kul att ha en sida där jag kan lägga upp och skriva om Naruto och där är folk som "talar samma språk " :)) UNDERBART ! Folk som inte fattar sig på det är ju inte lönt att prata med ? Tyvärr...
 
Var nere i Malmö en snabbis för jag ville ha en riktig starbucks kaffe ;D Sjukt gott :)) Tog massa ego pics så ni kan få massa nya bilder på mig woohooooo ! Va även inom InterSydAtis en sväng :)) Sen när jag kom hem och skulle rida så börja det så klart regna ? Är inte förvånad precis ! Imorgon är det fredag och då blir det födelsedags firande woohoooo ! Ska faktiskt bli skoj :)
 
Nä nu ska jag fixa lite mer med min fan page :DD
Puss hej
Invigde Billie idag !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback