Det lär märkas

 Tjaaa bloggen
Är det trevligt med långa inlägg igen? Eller är det tråkigt? Vet ni vad, I dont care. Min blogg och jag skriver precis vad jag vill när jag vill sen skiter jag faktiskt i vad ni tycker. Nu är det halv 8 hos mig ! Älskar det programet ! Sen är det bonde söker fru sen måste jag och älsk sticka och handla en snabbis ! Vi har en tocke i ugnen som älsk har fyllt med massa smaskigheter :)) Ni som inte vet vad en tocke är kan ju googla det ;) Försöker hitta någon bra film att kolla på men hittar ingen ... suck !
 
JAAAAAAAAAA det jag ville komma till i detta inlägg är att jag tycker att ni ska gå in och gilla min fan page för jag behöver 30st gilla !! Jätte viktigt !!! Man lär ju se vilka som ställer upp och vilka som helt enkelt skiter i det för det är "pinsamt" att alla på en facebook kan se att man gillat en sån sida :OOO Ja OMG man dör säkert... skulle någon kommentera det är det ju bara säga som det är "jag ställde upp för en vän" . Men men skit samma ni gör som ni vill men jag hade blivit mycket glad och jag uppskattar er sjukt mycket som ställer upp :)) Ni som känner mig väl vet hur mycket det betyder för mig.
 
Jaha blogg.se är just nu lite efterblivet så det går inte att göra länkar... men här är iaf länken :))
 
https://www.facebook.com/pages/Serious-Naruto-Shippuden-fans/437577419613351?ref=hl
 
Nä nu ska jag kränga vindruvor och fixa med min fan page :)
 


 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback