Hej hej mitt i natten !

Hej bloggen !
Här sitter jag och skriver mitt i natten ! Ska hämta min boyfriend sen någon gång för han är på fest och idag ( ja det är ju lördag nU?) så ska jag på fest :)) Va och handlade lite på systemet idag och jag va på väla och köpte äntligen mys koftan på Zara ! Den kommer jag ha mycket i vinter :)) Skit mysig och fin fin ! Hittade fem miljoner andra saker ja ville ha MEN ja pallade verkligen inte att prova... får göra det nästa gång ist. Måste seriöst ha ett par nya jeans eller byxor ! Helst jeans men det är SÅ obeskrivligt tråkigt att leta och prova... måste boka tid till mitt hår också för det ser inte alls bra ut.. galet ful färg ! Men det är bara mitt naturliga hår och inget slitet längre :)) Största misstaget i mitt liv va när jag fick mitt hår avklippt. Fy fan ... hur kunde jag vara så dum? Aja gjort är gjort och någon gång växer det ju ut ! Är ju rätt långt nu faktiskt.
 
Annars så har jag inga roliga åsikter att komma med idag. Hoppas på att kunna tävla Burbis näst nästa helg, debut som riktig häst på regional 110 ! Har ju som mål att rida 120 sista helgen i november och gör jag det har jag klarat årets mål ( WOOOHOOO STOLT ) ! Fornarinas har jag redan klarat, det va att rida felfritt i 110 och det har vi ju gjort :)) Har föresten glömt att säga att min 4 åring är inriden ! Lite longering sen upp och man kunde skritta och trava första ggn direkt ! UTAN att någon annan hjälpte till !
Vadå snäll häst ;)?
Burbis och Fornarinas lille bror för er som inte hänger med :)) Så nu rider jag honom också :)) Ska bli skoj och se om han är lika duktig som sina syskon :)) SNYGG som bara den är han iaf ! Går så fint på tygel av sig själv haha men det gör dom flesta i början. Nä ska som sagt lära han att förstå vad styra är till 110%. Kul med bebis hästar <3 Ska bli RIKTIGT kul när vi kommer på tävling med alla 3 syskonen :DD Våra egna uppfödningar som vi själva ridit in :DD
 
Nä nu blev det mycket häst nu somnar nog Malin när hon läser... ! Åh måste klacka om mina lårhöga stövlar ! Så gött att dom är super inne iår igen ;DD MEGA snygga är dom köpte dom på top shop för några årsen :))
 
Nä nu ska jag sova upp tidigt imorgon och rida :))

Puss hej
 
Burbis när han var 4 år gammal på sin första pay and ride :)) <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback