Höst och mörker

 Det är höst idag. Det regnar,blåser och är kallt ute ! Höst med andra ord.... jag gillar inte höst då den är så "lerig". Hästarna ser ut som f*n när dom varit i leriga hagar osv... ! Jag har nyss kollat i H&M katalogen och kräks lite. Fy fan vad fula kläder ! TANT TANT TANT TAAAAAAAAAAAANT ! Har även nyss käkat en nyttig frukost. Ska snart väcka min sovandes prins. Ska rida ut på hästarna idag och imorgon blir det hoppning hade jag tänkt ! Ska ut och bygga upp pygme hinder på ridbanan sen. Mycket bra att använda bommar på marken eller små små hinder när man tränar lydnad mellan hinder osv. Men måste bygga hinder av det för vill inte förstöra trä bommarna nu när det är fuktigt på marken ! Annars inget kul som händer? Ska som sagt tävla i helgen och det var ju ett tagsen så det ska bli kul :) Nä nu ska mina hästar ut i hagen och jag ska fixa på ridbanan !
Puss hej

P.S SLUTA KOMMENTERA OM MIN BURBERRY JAGGA !!! JAAAAAAAAAAAAAAG VET DEN ÄR CP SNYGG !!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback