Jag känner mig bra

 Det finns en blogg jag läser då och då som gör att jag känner mig enormt duktig som ryttare. Genom att kolla på den här ryttarens bilder, filmer och korkade texter inser man att man själv är en så mycket bättre ryttare ! Jag skrattar alltid inombords när jag läser bloggen och ja fattar inte hur man kan lägga upp sånna katastrofala bilder som människan gör !? Men att ryttaren inte själv inser att den inte kan något om varken hästar eller ridning är sorligt haha men det vet den inte själv om :) Jag tycker det är underhållande att läsa + jag känner mig duktig !
 
Jag har äntligen blivit kalas bra på sångpop ! Är säkert bara tillfäligt men det är kul för stunden iaf ;D Tecknat, video spel , modern rap och svenska hits är det jag gillar mest ! Utmana mig ;) -------> PrincessSofia
 
Imorgon är en stor dag. MYCKET stor dag...! Viktig dag ! Antingen blir det glädje, enomrt med glädje. Eller blir det besvikenhet... man hoppas ju verkligen att det blir glädje !
 
Nä orkar inte vara filosofisk idag !
Hörs imorgon om glädjen eller besvikelsen....
Ja, jag älskar min fina Burberry häst och jag tycker han har en fantastisk hopp teknik och är en drömhäst att rida !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback