Jag vill inte helt enkelt.

 Folk jag inte tycker om eller har kul med vill jag inte umgås med. Sen att det finns folk man vill umgås med i samma grupp är ju lite små jobbigt? Hade värsta drömmen idag haha men kontroll drömmare som man är fick jag rätt på läget i drömen fast det var...sjukT? Jag är nästan lite sur och bitter över detta men kan inget göra mer än att tyvärr skita i det helt. Tråkigt men sant. Anmälde mig till tävling idag med Burbis, 210 jävla kr för en 1m hoppning !? Riktigt sjukt men man vinner ju iof 600 kr om man vinner ! Inte helt fel ! Idag eller snart vet inte riktigt när ska en säljare visa sin pa03 platinum edition maskin hos mig ! Det är bara träning för han är ny :) Ska bli kul att se :) Som sagt tycker att PA03 Platinum edition är värd sitt pris ! Bästa städmaskinen man kan ha utan tvekan ! Men först ska det städas, tvätta , rida , fixa stallet osv osv osv ..! Varför har inte dygnet fler timmar!? Baaah orkar inte... idag är en sån dag som jag inte har nån lust att rida. Men jag gör ju givetvis det ändå :) Redan onsdag imorgon ! Tiden bara skenar iväg och ja, vi går mot mörkare tider ! ! 
 
Känns skönt att kunna skriva av sig här igen om vad man egentligen tycker och tänker ! Idag ska jag äta en onyttig middag för första ggn på många veckor ! Ska göra pannkakor :) GOOOOTTTT ! Men med tanke på hur mycket jag förbränner var dag lär det inte märkas ;)
Nä dax att ta tag i dagen !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback