Kluven?

 Tjaaa
Idag har jag varit sur, arg , glad , ledsen , lycklig , trött , pigg , fundersam , seg osv osv osv ! Jag hatar songpop, WF, drawsomthing osv spelar man inte det 24/7 så suger man ju och det stör jag mig på ! Mina tomat plantor håller på att dö, så har sagt till mormor så hon kmr hit någon dag och hjälper mig att rädda dom! Har hållt på att odla sen februari så hade sneat gaaaanska mycket om dom dött nu ! Suck varför ? Har iaf fått klippt burberry och det är jävla skönt för att klippa hästar är så JÄVLA tråkigt ! Tur han är världens snällaste så det tog bara 30 min att helklippa honom :) Världens finaste och snällaste Burbis <3 Ska nog på pay and ride i veckan btw med Prinsessan wohoo väldigt intressant :) Nä ska sova nu... upp och åka på måndags möte på InterSydAtis med hela PA03 Platinum Edition , kanske InterNorrAtis folk också där imorgon :)? Vem vet ! Nä måste sova.... är trött... och pigg.... pigg men trött.
 
Nästa vecka ska bli en bra vecka :) ;) hähähähäh
 
Im Princess and I need my Princess style
 


BTW så har jag och min pojkvän varit tsm i 11 månader idag <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback