Måndags möte på InterSydAtis och massor med bommar !

 Tjaaa
Ja , först har jag varit på InterSydAtis idag på måndags möte ! Blev så iaf :) Träffade alla underbara PA03 platinum edition säljarna m.f ! Sen åkte jag hem och red mina hästar över massa bommar på marken, lydnads övningar som var riktigt bra ! Ska låta hindren stå så som dom gör nu för det va som sagt riktigt bra ! Imorgon ska jag rida ut på hästarna sen på onsdag eller torsdag ska dom hoppas ! Tävling på söndag, lagom taggad. Iom jag vet jag inte kan vinna är jag inte över taggad precis? Tar det mer som en träning faktiskt, första inomhus tävlingen ! Fan vad alla tjatar om min Burberry jacka ? Får fem miljoner kommentarer om den och blablabla! Aaa jag vet att det är AS SNYGG annars hade jag väl inte köpt den eller ? Ska faktiskt köpa en till fast i annan färg om ni nu vill veta det? Palla va som alla andra när man kan vara sig själv?
 
Burbis har 3st jätte snygga träns nu för er som vill veta !
 Fick inte hem min dröm sadel idag heller btw... det är tydligen någon annan som provar den just nu, hoppas den inte passar hähäh ;) Jag SKA prova en sån sadel !!! Har massa roliga videos som jag måste klippa ihop och visa er också nån dag när jag har tid !

Nä nu ska jag sova .... typ godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback