PA03 Platinum Edition pris - Inter Syd Atis - dammsugare

 Hej !
Ni har väl inte glömt bort mig? Nä hoppas inte det iaf ;) För jag finns här och jag ser enligt statistiken att ni fortsätter följa min blogg trotts min kassa uppdatering <3 Tack så mycket ni är bäst men jag finns mest på nattstad.se/PrincessSofia är lite mer aktiv där men inte jätte långa inlägg som det blir här :) Idag måste jag bara berätta att jag är glad att jag har en PA03 Platinum edition städmaskin! Idag har vi städ dag, det vill säga hela huset ska städas jätte ordentligt men oj så tråkigt det är...! MEN tack vare min PA03 Platinum Edition maskin har jag nyss på 20 min dammsugat OCH skurat golven :DD ( Gå in på deras hemsida för att läsa mer om olika saker som den kan göra http://www.intersydatis.se/ ) Så fruktansvärt skönt att det går så lätt och smidigt !Men det viktigaste är ju att det blir RENT :DD Det blir det ju verkligen inte med en mopp eller liknande !? Då kör man bara rundor skiten och det blir ej rent och det vill man inte !? Nej min PA03 Platinum Edition städmaskin är verkligen värd sitt pris :) Mycket bra investering :) Jag sparar tid och det blir RENT ! Ska snart ge mig på att göra vid mattorna :) Har snart haft min maskin i 4 år för er som undrar :) Var bara tvungen att skriva att jag verkligen älskar det munstycket som både dammsugar och skurar golv haha ! Varför göra det jobbigt om man kan göra det lätt? Nä nu måste jag fortsätta sen ska jag ut och fixa stallet och rida mina djur sen ikväll ska jag göra pasta carbonara till middag :) gott gott <3 Slänger in en bild från Inter Syd Atis VIP resa också ;DD
Hopp bild på mig :DD
PA03 Platinum Edition ingen dammsugare utan en städmaskin :)) !
Hörs senare idag !
Puss <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback